Mellandagarna

Herre gud.. Var har detta året tagit vägen?? Jag begriper inte alls det!
Då jag inser att senaste inlägget ligger långt borta lovar jag att skärpa mig och bjuda på ett fint inlägg här och nu!

Om man skulle ta och sammanfatta året lite kanske? Innan jag berättar om min superba jul!
Året började med Fjällen som vanligt. Njöt av de isiga backarna och la tyngden på dalskidan!
image description Och så har vi alla förfester till Granada. Och givetvis Granada it self, dock verkar det inte exictera några bilder därifrån.. kanske lika bra det?
Jag och Malin drog till Kreta för att spara in de dyra pengarna för solarie, smart tyckte vi!
......
Vi kom vi sågs vi segrade!
Ja sen var det då studentveckan! En mycket fin vecka. Once in a lifetime
Jag kände mig finare än någonsin och det var en helt fantastisk upplevelse. Stupade i säng sent, trött som bara den!
Var hos världens bästa frisör och blev fin, klippte av 15 centimeter av mitt långa mörka hår blev blond och grät som ett barn som blivit av med klubban. Vande mig och är mycket nöjd.
Men det har ju inte bara varit ett bra år. Bästa frisan sattsade på dubbelt upp och snart anlände twinsen och då är de fem så saxarna blir lagda på hyllen. Jo jag har försökt att tjata för att hon ska vara kvar men, ni vet ju hur vi tjejer är!
10 juni kom och ingen dag har nog gått så fort som den. Skrek med i ramsorna sjöng om de lyckliga dagarna men kunde för mitt liv inte begripa att det var slut!
Vi hade finaste lastbil.
Och Pidde Peter körde oss varv efter varv i stan och vi hoppade så fjädringarna fick sej en omgång!
Midsommar...  En sådan fin helg. Kunde inte haft en bättre sista helg i Sverige!
och så kom dagen då jag lämnade Sverige. För att flytta till United Kingdom.
Jag lärde mig fricka kaffe. Lärde mig tunnelbanesystemet utantill och trivdes som fisken i vattnet när jag hoppade runt i London city.
Jag träffade fina personer, dessa finingar från Sverige och Tyskland. Som gav mig så många fina minnen.
Mormor och Irene kom på besök och vi firade bla min födelsedag!
samma vecka fick jag också besök från Norrland
Jag och min absolut finaste Alva åkte till Oxford och jag fick Harry Potter anda och kunde inte sluta titta eller fotografera alla fina bygnader!
image description Efter mycket om och men valde jag att lämna London för att lugnare liv i svea. ( Filten är en av årets julklappar högst uppskattad!
image description Året börjar lida mot sitt slut. Bilden från Juldagens förfest innan Granada. Jag och Tim-ellitim.
Jag har haft turen att träffa så många fina människor detta året. Många i slutet av året som jag har så mycket glädje av och det känns fint alltihopa.
Nu har jag gjort femtioelva saker samtidigt kommit av mig och börjat skriva igen. Brilliant!
Men icke så rogivande för mig, eller er stackare som får läsa...

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Malinowskii

2011 var ett riktigt fint år, ett år man tar med sig och behåller resten av livet! Får hoppas att 2012 också bjuder på fina stunder!



Du är så BRA!

2012-01-15 00:38:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: