Man får inte vara dum!

Part nr 1 är och leker fredag, så jag fick ta mig en funderare, hur ska jag kunna slå detta?

Bilderna får tala sitt tydliga språk ;)

På lunchen idag svirade jag runt i Lund city. Gick in i telenor butiken, jag känner mig som en förrädare !!! Så jag får öva på det också...

Dock mötte ögat fröjder då skylten 49:- nådde mina ögon. Norpade åt mig ett svart skal och hittade sedan ett lila för en något dyrare peng. Två skal rikare blidde jag och sedan BJÖD de mig på ett par pekvantat.....! Ja ni hör ju själva. Killen i telesnor tröjan uppfattade dock min uppnäsa och tillade snabbt - du kan ju ge bort dem om du vill!! De är väldigt användbara....
Jag tackar för informationen.

Nu ska jag gå och laga allt mat Tina nyss gjort på tv:n.

HAHAHA

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: MM

Mat ?"#!=%

2011-12-23 23:09:20
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: