We're in Las vegas to night

Dag 01 – Presentation av ditt liv
Dag 02 – Min favoritsyssla
Dag 03 – I min handväska
Dag 04 – Min tro
Dag 05 - Mitt bästa skämt
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – Ett ögonblick
Dag 08 – Mina föräldrar
Dag 09 – Mina syskon
Dag 10 – Det här upprör mig

Min första tanke var att skriva mamma. Mamma är min bästis. Och så är det ju Peter. Och sen systra min Frida, Och Malin som är den jag hittar på mest skit med. min anti-deprisvia vän Bambie.
Men sen slog mig tanken att nä. Nu ska jag ta den personen som jag alltid svara är min bästis när jag får frågan.

Vi har en rätt rolig historia. När jag flyttade till Näsum blev vi polare och polade ett tag lite till och från. När vi gick i sexan tränade vi aerobic tillsammans och någon gång innan stod vi utanför och tjyvrökte och åt chillinötter. Geeks
Sen började vi högstadet och kom i en varsin bokstav. Jag i A och hon i D. Tro nu inte att jag är bättre, nej hon valde musik klass för att fortsätta vara ett heligt störmoment med sin lilla fiol. Som jag nu tror hon sparkat all världens väg. inga tårar för det ändå..

Men så en solig middag korsades våra vägar. Jag kom med tvilling L från A laget och hon kom med Tvilling E och så möttes vi vid Tai-vagnen. Där det pratades om film. Vi var överens om att What happens i Vegas var en film att se. Så något senare gjorde vi det och ja sen har det bar gått uppåt.

Timmar har spenderats framför Sex and The City säsongerna, och förmodligen ännu fler framför en varsin dator med sims-lan. Ni önskar allt att ni är lika coola som oss!
Kvällar har vi spenderat på bryggan i klacken där vi filosoferat om livets stora gåtor. tex. Varför Johnny depp fortfarande inte dykt upp med en ros och sagt jag älskar dig och varför i h-e de slutat tillverk våra chips. Som vi lagt våra studie bidrag på.

Ibland kan det hända att något mer allvarligt diskuterades. Alltid var det något!

Du finns alltid där för mig, natt som dag. Ord kan inte beskriva vad jag delar med dig.
Att läsa dit brev gjorde så ont, och jag funderade på varför du inte kunde trycka ner dig i resväska och hänga med. Du vet allt om mig, och delar varje hemlighet jag har.
Ett som är säkert är att när jag kommer hem, blir du den första jag ringer. Minst en helg ska vi sitta i din lägenhet i Växjö och lana sims och äta chips. det kommer bli fler middagar på Tack så mycket tack- Salvatores. Och fler galna upptåg som kvällen i Sbg 2008. Ifall du skulle ha glömt så kommer här lite bilder för att färska upp ditt mine min fina fina Smuch <3








2009 hjälpte du mig att ordna världens bästa födelsedagsmiddag åt mor min som då fyllde 40
Och efter den superba middagen blev du givetvis inbjuden till det stora galajet också!
Ja här smög sig Albin också med på bilden ;)
sista bilden på oss. Också från 2009. Vi får nog träffas och ta lite kort hörrödudu!
Ha Nej, jag har en till bild på dig, Linnéa Sjödin! Du kommer skratta dig lycklig när du ser den. För jag skrattar så jag knappt får luft när jag ser den. från 2010 är den. Vi åkte till Mörrum... ;)
Sexparty blidde det . Du i ett nötskal eller..??
Massor med Kärlek till dig min finaste vän!
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Smuch

åå hujeda mig hur kan man få en sån underbar vän som du!? Bästaste Hanna i hela världen gud vad jag saknar dig nu! <3

2011-08-25 21:27:56
Postat av: Mormor

Halle da, och jag som ett tag trodde att det var jag £$#.

Men vem kan konkurera med goa Linnea. Fråga Erik. MM

2011-08-25 23:15:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: