splashing!!

Vilken eftermiddag!
När jag gjort färdigt pankakorna, som jag för övrigt tyckte va såhär roliga att göra:
Körde jag och hämtade Kidsen, det har för övrigt varit 1000 grader här idag.
H: Do you know how many degrees it is outside today?
A: hm.. yea about 28-30
H: Oh no! Let it snow!
A: oh NO!
Ja vägen hem gick strålande, sen åt vi pankakor och tog sedan fram deras nya mini pool och blåste upp den.
Sen blev det vatten krig, som resulterade i att mina shorts nu hänger på tork...
Men kul var det.

Upptäckte sedan att vi har en STOR buske med blad som i Sverige kostar ca 20 kr st!
skojar inte!
Galet!
Ja sen ikväll har vi ätit grillad fläskfilé och mumsig sallad.
Jag frågade de hur de hade tänkt att jag ska överleva när dom åker till Grekland, nu när de skämt bort mig med so god mat?!
Fin buske Hortensia :)
Vi har en palm :)
Bambu??
Liknar också en blomma vi haft på floristiken.
Jag avslutar med en bild på min favorit kille
NU ska jag titta på film! =)
I morgon ska jag ta en runda till Fleet street, och hälsa på min gode vän Sweeney Todd! ;)
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Var inne och tittade på biljetter Arsenal-Liverpool på Londonbiljetter. men där kunde man bara se att dom kostade över 3000:- st. Är det värt det. Titta på tv-en istället.

2011-08-01 23:15:48
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: