Sen gick det runt runt

Har haft en minst sagt händelseriks helg!

igår begav jag mig då mot London Bridge för att möta Fia, i satte oss på Nero och drack kaffe, och började prata.
Jag har hittat ett Harry Potter fän till! :D Long live Harry Potter!
Sen gick vi lite rundor, snackade ännu mer.
Blev lite shopping, innan vi gick till Wasabi köpte med oss Sushi och satte oss utan för St Pauls och åt den.
Varpå ett gäng killar går förbi, riktigt nära, och säger "Oh look they're eating Sushi!" Öhh.. vi kan höra er!
Sen blev det kaffe igen på starbucks och denna gången satte vi oss på den stora trappan framför kyrkan. Sen letade vi upp ett tåg och hoppade på där för att åka till Lewisham. där Fia bor.
Verkligen den coolaste lägenheten jag varit i. So far

Sen gick vi till en typ.. kinesrestaurang och åt mat. Gott fast de total blandade ihop våra beställningar, Jag skulle ha 92 och Fia 76, jag fick 96 och Fia 72. Men det gick å äta.
Sen blev det godis framför Tv:n med filme Pride and Prejudice den med Kiera Knightley.
Många skratt, sen blev det youtube klipp tills vi somnade vid 3.
I morse blev man bjuden på  fin engelsk frukost, ägg och bajcon. Mumma :)
Nu har jag varit hemma ett litet tag, det regnar fint och jag känner för att lägga mig i sängen och ligga här tills ikväll..
Denna kvällen har jag längtat efter

Nu är de skype med MM, och sen ska jag slappa.
Här är en bild på Fia
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: