SCHAS OVE SCHAS!!

JAG DÖR!!
Har haft en för jävla fin kväll med Fia, Fia FIA!!!
Började på vår vanliga restaurang där vi åt mat, mat mat ( nej jag tänker inte skriva allt tre gånger, de orkar mina stackars fingrar inte med)
Underbart gott med mat, och fint snack. här nämner jag någons namn och Fia fnissar som en fjortis, dock får ni inte glömma bort att Fia har aldrig varit fjortis och kallar ni henne det får ni fett med spö! ( av mig!!!)
Efter maten bestämde vi oss för att gå till Puben ( ofc)
en Captain Morgan med cola. och då vill jag  lova att jag blev lite skakis när jag såg de blanda den då det var rom ända upp till kanten där drickan är nu, och sedan fyllde hon på med pepsi. ja och sedan Fias öl för 5,99 pund!!! JAG ÄLSKAR LONDON!!!!
Sen köpte jag två kannor med Sex on the beach för 10 pund, det vore liksom rån att inte köpa det. Innan dess var det dock en läskig italienare som köpten en kanna åt oss. Han iaktog oss när vi stog ute och tjöt av skratt åt  Schas OVE schas!
Sen joinade han oss, och vi blev inte riktigt av med honom. Vi ignorerade honom dock väldigt grannt då vi istället koncentrerade oss på att sjunga svenska låtar. Och jävla vad fint vi sjöng. Malena Ernman skulle ha gråtit av lycka om hon hört oss! Allt från I'm a big big girl in a big big world till GE MIG EN ÖL.
Sen när vi gjorde vår 1000 beställning står det en flaska med kopparberg på disken, vi uttalar det rätt och frågar bartender vad de säger. kopparbörgs säger han och vi tjuter av skratt, vi försöker ett tag lära honom att säga det rätt, men han är benhård på att han säger det rätt, den lille jävlen! För att sedan lära honom säga riktig svenska lär vi honom "schas ove schas" Jag tror både jag och Fia typ kissade på oss då!
Varför de la en gurka tillsammans med en skiva lime i ett glas med pimms förstod dock ingen av oss ;)
Lagom rund under fötterna tog man sig sedan him. Och här sitter man nu, och jag är stolt att jag upptäckt de flesta stavfelen hitentills.
NU blir det bingen och i morgon får det shoppas! Shoppellishopp!
Och ska man nu må som man förtjänar i morgon, kommer oxford street förmodligen intas bakom solglasögonen igen...

Men inte klagar jag!
Dock kan jag lova att kommer Gösta ( ja jag kallar killen så som jobbar här då jag inte kan hans namn) och ber om hjälp att placera ut olika tavlor i morgon, som han sa att han skulle. Kommer han få min persienn pinne upptucken någonstanns! Han sa innan idag att han behövde min hjälp i morgon at placera ut möbler och tavlor mm. i morgon. Min reaktion var " Hade vi tavlor på väggarna?!?! "
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: