Men Hagrid, kan vi hitta allt detta i London?

Om man vet vart man ska gå!
När jag irrat runt ett tag hittade jag då tillslut fram till... eh... ja dit jag skulle :P
Himla mysigt tt gå runt där:)
Till slut hittade jag då den läckande kitteln :)
Fast den är ju svart i filmen, ingången alltså. Är en glasögon butik där på riktigt.
Najs.
Ja sen fortsatte jag och vandra runt.
Blev lite bilder
Åter igen, HUR har de tänkt??
Det var många fina byggnader i Bank området. Och alla gick runt i kostymer, så jag antar att det är ett viktigt område ;)
Nu ska jag kolla vad det kan tänkas bli för mat till kidsen ikväll.
Är lagom trött, och ser fram emot att få sova ut i morgon!!
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: H.

Kul att du vill träffas! :) Kommer att bo i Chiswick, tror att det tar 20 min att åka buss in till centrala London. Vart bor du?



2011-08-05 20:54:09
Postat av: Haidi

Oj glömde lämna info, men du kanske försto ändå att inlägget var från mig. :)

2011-08-06 17:12:46
URL: http://joyandhappiness.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: