Män borde handla...

Varför ska vi stackars sköra kvinnor tvingas bära alla tunga kassar?! Och som bil lös ( jag har en bil men jag kör gärna inte här, mer än nödvändigt!) märker man hur mycket en bil betydde i Sverige. Jag saknar min fin gröna Passat

Jag åkte till Wandsworth. Hittade lite låga ankelstrumpor och ett skärp på Primark, sen handlade jag lite tacos grejer på Waitrose innan jag tillslut kunde ta bussen hem.
Jag stört gillar att jag inte behöver visa legitimation när jag handlar ;) MOhaha. Mamma det var öl jag köpte inga cigaretter. ( Denna gången ;)
Nu står pommesena i ugnen jag ska värma kycklingen, ta en tub Majonäs och sen blir det att krypa upp i sängen och kolla på Charmed



Ja så blir det ju uppladdning för läkar besöket i morgon också... Yippie!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: