Lika segt som i Sverige

Dagens to do är över och jag har nu ungefär börjat inse att i morgon kommer besök nr 2!!

Lite galet. Jag satt i väntrummet i 20 minuter, kom till slut in till sköterskan svarade på samma frågor som jag redan svarat på i formulären och sen var det klart. 3 minuter, max tog det... Så man kan väl jämföra det med Sverige tycker jag.
För övrigt har jag ätit chips och dipp och tittat på förhäxad hela dagen. Det är en jäkla massa folk här idag och för oväsen.

ikväll ska jag dra mig mot Lewisham för att träffa dessa flickor
Ska bli väldigt trevligt.
Jag har också hunnit med en maskin tvätt idag, så lite har jag ju gjort. Får bli panik städning i morgon bitti istället, dvs. tre minuter innan jag ska ge mig iväg =)


Nu blir det ett eller två avsnitt förhäxad innan jag beger mig.

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: