Ja må jag leva!

Ja då var man inne på sitt sista tonårs år.. Häfstift.
Bjuder på en liten bild bomb från dagen. Inte mycket text.
Vi kan väl börja med det roligaste (?) Presenterna!!!
Kort från diverse folk. den turkosa lådan är från värdfamiljen, En lejon smurf från mamma. En hel jäkla låda Läkerol från MM. Heaven is a place on earth! En London bok från MM som hon älskar, kortet på mig och MM i taxin är från Madame Tussauds. Och till sist på denna bild är 5 st rosa Nejlikor från Killen som jobbar här nu. Den Ungerska, som pratar bästa Engelska HUR gulligt är inte det?!
Och äntligen kan mina fötter pusta ut, för nu har jag rump skorna från Reebook. Tack MM för den fina födelsedags presenten!
Detta låg i lådan från min fina värdfamilj. =)
Födelsedagsfrukost ute på trappan hemma hos mig :)
Jag och Harry Potter! Jag har mobilen i bröst fickan därför ser det konstigt ut!
Jag och Mr. Holmes!
Turisterna med Beatels =)
Tycker det är lite omoget av Obama att sno en sådan känd låt text från ett barn program.... Yes we Can / Klar't vi kan. Är ju Byggare Bob's uttryck!
Efter detta blev det även ett besök till St Paul's. Mäktig kyrka verkligen, men 140 spänn i inträde var kanske lite dyrt =/
NU är det circus en timme tills jag ska möta MM och Erené för " en sista måltid" Ja även födelsedags middag för moi.
Jag ska luta mig tillbaka och se om jag kan sy i alla knappar som lägligt nog trillat av från min skorta under dagen. Jävla skit mög.
Mer bilder finns på FB
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: