In you're face!

MOhaha, i brist på annat gick jag upp till kidsens badrum där det finns en våg, för att se hur många kilo jag gått upp.
Men nu till er där himma som tycker jag bara äter skräp, jag har gått ner 3 kilo! Och tro mig ingen är mer förvånad än jag!
Detta förklarar dock varför alla mina byxor helt plötsligt är stora och trillar ner!
Och detta ska jag nu fira med popcorn och cola på Bion!
Har tagit lite bilder på hur jag bor nu när det renoveras, men de hinner jag inte lägga upp nu utan det får bli i kvällsinlägget =)
Har jag inte helt fel för mig åker min buss till bion igenom Clapham Junction, ett av ställena där det var värst i södra London, så jag ska fota satan!!!
Ha en trevlig torsdags kväll!
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: