I Love London

Jag kom på det idag. Jag trivs så jäkla bra här, hade inte mitt riktiga liv varit hemma hade jag bott här. Jag trivs så bra!
Nu är jag en Lantis tjej i grund och botten och därför kan nog detta aldrig kännas som riktigt hemma. Men nu när jag går och guidar runt mina turister här, känns det liksom som att jag bott här hur länge som helst. Jag har bra koll.
Nu till dagen så långt som till 4 typ.
Mötte MM och Erené utan för hotellet och sedan tog vi bussen till Piccadilly Circus där blev det shopping på Cool Britannia, så Anders din skyllt är köpt!
Köpte detta kortet, och Peter jag hoppas du förstår att hade jag inte till sist  i min snålhet bestämt mig för att behålla det själv hade jag skickat det till dig :P
Blev också ett besök på M&M affären innan vi tog bussen till Oxford Street
På oxford street blev det middag på Pizza hut innan vi tog bussen till Harrods.
Jag dog nästan av lycka när jag såg den, den lilla fina blå boken. Quidditch through the ages nu är det bara Fantastic beasts and where to find them som saknas till min samling, sen har jag alla böckerna. Men den ska nog hittas. Blev två böcker till. Spionboken verkar faktiskt riktigt bra =)
Sen blev det en lagom billig fika på Harrods också, det var man ju tvungen att prova på när man var där ... Halva min vecko lön typ..
Gott var det dock. plus en Caffe latte!
Efter det blev det tunnelbana hem och snart får jag göra mig iordning innan jag klockan  ska möta turisterna igen för att då åka till Leicester Square och se på teater.
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: