Huvudvärk!

Huvudvärken kommer lägligt och jag är helt säker på att det är pga. att jag ska jobba i morgon.
Nu kan jag tänka mig att ni sitter och hoppar upp och ned på era stolar samtidigt som hårtussar lossnar från era överkokda huvud. Jag som suttit här och klagat över att jag har för lite att göra. - fan jag är bara människa!
Nej men det betyder också att i morgon är första dagen jag behöver gå upp tidigt. På länge. Med undantag för förra måndagen då besök nr 2 bokat flyg tidigt och klockan började ge ifrån sig ljud redan vid 5.
Så roligt blir det inte i morgon, utan klockan ringer då tio i 7 som vanligt. Rutiner är allt mina vänner
Ska bli skönt att få hälsa på lite folk dock, tidningskillen som altid ler mot mig längs Westminster Bridge, vaktisarna på dagiset. Guys I'm BACK!

Idag är också första gången jag snackat med flickorna! I morse sa det inget speciellt. Men när Thomas smög in på mitt rum innan idag kom Kicki också, Hon ställer sig i dörren lägger huvudet på sne och skriker sen HANNA! Och springer och slänger sig runt halsen på mig.
T: Look Hanna I've taken my shoes off! H: Ha I can see that, why? T: Because they were slippery! And now I can be in your bed! Säger det lilla monstret och hoppar upp i min obäddade säng, och gjorde sig genast hemma. Mitt lilla troll.
Något av det första G sa var, De är potttränade!! Hände efter typ 4 dagar där nere!
Jag tänkte genast på hur det är i Sims, där de också bara lär sig efter ett visst antal gånger. Fint är livet.
Alltså jag har de sötaste barnen. Jag får lite ångest på hur det ska gå när jag får egna barn. De kan ju aldrig bli såhär söta! Ska inflika att som alla barn är de söta att titta på, men jag har inte haft några större svårigheter med dem.

Senare kom Zoë också och knackade på. Eller ja hon ställde sig utanför dörren "Hanna....Hanna....Haaaaanna..."
Sen filosoferade vi lite och hennes nya favorit mening är nu "Whats next?" Vilket hon sa ungefär var 10 sekund. Efter att tag ler hon lägger huvudet på sne och kramar mig hon också!
Liksom flickorna är sötast i världen, men de myser inte riktigt så som Thomas. Han kan krypa upp i knät flera gånger om dagen och kura ihop sig. Så det får ju räknas som en bra dag då båda flickorna kramat mig av fri vilja (Y)
Jag gör en bubbla med mitt tuggumi och Z försöker göra likadant utan tuggumi (Y)
I morgon ska jag göra pankakor. Och det är väl ungefär så mycket jag vet just nu...
Btw. idag har jag sagt orden jag aldrig trodde mina läppar skulle forma. " Jag har saknat din sallad!" Ni kan förstå hur chockad jag var!
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Ser jag helt galet eller står det Thomas på Z kläder? Eller är det bara ett fint klädmärke.

Tänk att vara så kär för dom här små, som älskar helt utan beräkning. Det är lycka det Hanna. MM

2011-08-29 23:11:07
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: