Hair

Nej inte musikalen, eller filmen. Mitt eget hår....
Jag har haft lite ångest nu i några veckor om varför i helvete jag klippte av mig mitt fina fina hår.
Jag saknar cokså mitt bruna hår. mitt brunröda hår.
#33 RÖDBRUN CLIP ON SET HAIR EXTENSIONS 50 CM (110g)
Så jag funderar på att till hösten, färga mitt hår ( själv alltså inte hos någon frisör för då får jag börja spara nu och sedan färga det lagom tills jag åker hem) brunrött och skaffa hårförlängning. alltså sådana man själv sätter fast med klämmor. Fia har det och det är himla snyggt på henne!
Och riktigt löshår här är väldigt billigt!
Hmm.. ja undra hur många gånge rjag kommer hinna ångra mig innan hösten?!
Om det inte redan är höst dvs. ;)

Långt hår vill jag iaf ha igen, gärna med det samma, om det går ;)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: