För att möta den vackraste människa jag någonsin mött

I would fly away to the moon and back
Take a train on a one way track
To be close to you, to be close to you
I would bring the sun when the rain falls down
Stop the world from spinning around
To be close to you, to be close to you
I would if I could



Jag har suttit nu i någon timme och läst så mycket fint.
Först blev jag ledsen för jag tänkte, att så har inte jag det. Men det har jag visst det slog det mig sen.
Enda skillnaden är att jag åkte ifrån det....
Hemlängtan? Nej 
Jag vill inte kalla det de. Mer en känsla. Jag känner mig likgiltig till mitt liv här. Jag är varken super glad
 över det eller super deppig. Jag behöver något av det, inte hela tiden. Men lite då och då. Jag har inte haft en riktig riktig 
nedgång. Jag vill känna att jag lever
 Här känner jag att jag lever, det är fint.
 Mycket fint 
Jag känner ingen längtan över att åka hem över jul nyår, men alla andra åker hem då och vad fan ska jag göra här ensam
typ?  Dock känner jag en stark längtan över att åka hem vecka tre och åka skidor. Vid middagen idag snackade vi om det.
Inga problem sa de, fast egentligen hade jag viljat säga att jag vet inte hur jag känner, men jag är rädd för det. Jag vill inte
göra dem besvikna igen
Jag vet fan inte vad jag vill, och det vet jag fan alltid!
 jag längtar som en galning till mina besök. 
Veckodagarna går alltid fort. 
har saker jag kan göra i veckan så jag e sysselsatt
* i morgon går och skriva in mig hos läkaren, beställa tid
* åka till Baker street för att hitta till Madame Tussauds.
* Åka och hitta rätt på teatern där vi ska se Råttfällan.

Har snackat en del med Fia ikväll, hon va också på depp humör. Skönt att ha henne :)
Påtal om depp humör så kan jag knappt bärga mig till den 16, inte för att det är min födelsedag utanför att jag då äntligen 
ska få hångla loss med Johnny Depp, Leonardo Dicaprio, Brad Pitt, Sherlock holmes, Captain Jack Sparrow, 
Och jag ska få ge Justin Bieber en riktig jävla pungspark! Wohohooo!!

Nu är klockan tolv och jag kan faktiskt svara på varför jag inte har gått och lagt mig.
Dock funkar inte den ursäkten längre så nu ska jag borsta tänderna och krama min kudde så hårt jag kan!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: