Fint som snus.

Jaa helgen är över, jag känner mig fylld men på samma gång så jäkla tom. Det är tomt överallt.
Ja förutom en halv chips påse, en halv flaska cola. 4 ölflaskor och en dosa snus. Men för mig räcker inte detta.
Jag vill hem och krama om mamma.

Åter igen, vill jag göra detta. Visst jag har saknat kidsen och familjen, men jag har inte saknat jobbet, inte för 5 öre. Kan jag verkligen vänta tills december med att få träffa alla igen.... Det går bra här, jag har vänner, jag dör inte av att vara här. Men fan alltså.
Sitter och kollar flygbiljetter hem i december. Men jag vill egentligen boka en biljett hem nu, packa ihop allt jag har och åka hem.

Här anländer besök nr 2. Och det var jävligt  salig Hanna som mötte honom:) Saligheten fick rätt snabbt lite konkurens när jag insåg att han endast hade handbagage!
När vi anlänt hem till palatset säger då byggarbetaren. " Jo du Hanna är det ok om vi börjar med dit rum i morgon? " Far åt helvete svarade jag och var glad att han inte förstod svenska... Så jag fick börja riva ner hela rummet, och det blev upppackning i gästrummet. Och filmlistan alla moi började med repmånad. För jäkla fint! Sen lagade jag en superb ( plats för skratt) måltid. Tacos.
Första kvällen blev det också en runda till O'Neills. Och sedan blev det en lång sovmorgon. Vi begav oss mot Arsenal för att se om det gick å få tag i bljetter till matchen. Det spöregnade, och bådas jackor och paraply låg hemme... Klyftigt!
Det visade sig sen dock att jag hade haft rätt om matchtiden.
Så medans vi fortfarande låg och övertygade om att det var dags att gå upp började matchen och vi lyckas anlända lagom till slutsignalen. Fint
På lördagskvällen blev det sedan återigen O'Neills. fanastsikt bra band som spelade.
Söndag, efter en lagom saftig sovmorgon även där blev det buss först mot Clapham Common för frukost på Subway som sedan åts i Bussen påväg mot Piccadilly Circus det blev Cool Britannia och M&M store. innan vi traskade vidare mot Oxford street.
Där blev det en sväng inom Disney butiken så jag fick gå och lukta på stampe, igen... Hallelulja moment på det!
Och eftersom vi varit otroligt effektiva och gått hela dagen blev det tunnelbanan från Marble Arch till Piccadilly för en drink på sportbaren med lite fotboll till sist. =)
Kvällen avslutades med final dinner på trummvirvel O'Neills!
Det är inte helt fel att sitta mitt emot en sådan stilig man. 
Kan inflika lite snyggt att tycker ni detta flin är stort skulle ni se det bakom kameran..


Nu har jag skypat med MM och Mamma. Och mina kära vänner. Jag har bokat flygbiljetterna hem i december!! WOOOOOOOOHOOOO
Om exakt 4 månader och en halvtimme befinner jag mig på Kastrup. Och sen är det raka spåret till SVEA RIKE!
Åh, detta behövde jag! Nu ska mamma bara få tummarna ur och boka sin resa hit också. Dagen blev lite ljusare. Vädret ser ut att vara rätt fint.

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: [email protected]

Hej Hanna. Tack för senast. Kul att se bilderna från vårt besök. Jag längtar tillbaka. Du är en underbar tjej. Stolt över att ha dig i min bekantskapskrets. Idag har alla kommit tillbaka på jobbet och i morgon skall vi ha en genomgång inför hösten så det blir till att sitta på ett tråkigt möte hela förmiddagen. Hade hellre varit i London! PS.Vilken godbit du hade på besök efter oss!

2011-08-22 21:45:17
Postat av: Ringan

Menar du hem till John? =)

2011-12-06 22:25:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: