Dagen D nr 1!

Wihooo idag, eller om en minut idag är det dagen för mitt första besök!
I Sverige är det redan den dagen. Men inte här! förrens just nu. 00,00.
För att fortsätta där jag avslutade. Efter maten sa vi hej då och jag begav mig hem. När jag kommer in på vår gata ser jag en lastbil parkerad utanför vårt hus. Då slår det mig Jävla nöt Hanna! det är ju leverans dag för matvarorna halv 8. Så jag springer dit och killen börjar packa ut mina varor igen. Sorry!
Så jag packade in varorona städade undan slängde i två maskiner tvätt och begav mig sedan mot Brixton och vackraste Jayne.
Vi kollade på The other guyes ( tror jag den hette...) Vi vrålade iaf av skratt.
Tänkte uppdatera er om vad som inhandlades förutom Sushi idag
Blåa skitsnygga byxor från affären jag inte kan uttala namnet på Berskha ( tror det stavas så) £19,99
Riktigt grön skorta från The Sting rea till £10. Billigt och bra.
Nu ska jag sova lycklig som få efter en super fin helg som trot eller ej inte är slut ännu!
Just det! Har fått två kort idag också! Ett från morbro Oscar med familj och ett från Farmor. Man tackar.

När jag väl vaknar upp blir det städning innan jag simmar iväg mot flygplatsen för att hämta upp MM med sällskap! :D WIHOOO

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Nu är kl snart 8 på morgonen, 8 nästa gång sitter vi hos dej. Säger som du brukar Tjoho! MM

2011-08-14 07:58:52
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: