copy cat?

Hmm.. ja som sagt så är det ju "krig" i norra London. Och igår bestämde sig valparna borta i Brixton att nä nu måste vi behålla vårt rykte om att vi e värst i södra London. Så nu har de gjort något. Copy Cat. Har inte bemödat mig med att läsa vad. Men Polismän vart skadade och det är syrener hela tiden här.
Flög en helikopeter utanför väldigt lågt i gårkväll så det förklara ju saken.
Dock bor Jayne i Brixton, men enligt sms mår hon bra. Och på Lördag blir det filmkväll hos henne =) Eftersom hon jobbar hela helgen.
Kan knappt fatta att jag snart få se MM!
Kvällen har varit bra. Har kollat med lite ledighet
Och som det ser ut nu kommer jag hem över jul och nyår =)
Jag vet att jag sa att jag inte skulle göra det, men ja nu vill jag det.
Beroende på nya scheman och så kanske jag åker tillbaka för en vecka för att sedan åka hem och åka skidor. :)
Har kollat flygbiljetter för sas, och det är verkligen billiga runt jul, jag trodde de skulle vara jätte dyra!
Nu håller jag kväll, med gott sällskap =)
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: peter

flaskan till vänster är inte till för drinkar!

2011-08-08 22:05:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: