Coola ner!

Skypade nyss med mor, då får jag en förfrågan på skype om ny kontakt. Och nu kan jag lova att inget kan överraska mig. Peter har skaffat skype! Så jag skriker rakt ut
H: Peter la till mig på skype!
M: Björklund, nej det måste vara en annan!
H: Hahaha nä det är peter.
Mamma springer iväg och ropar upp för trappan. och visst tusan var det Pidde.
Hahaha lätt dagens!
För att fortsätta med dagens:
dagens låt: Jag finns kvar ( från skattkammar planeten)
Dagens gata: Crawford street då den svenska affären ligger där.
Dagens sötaste får bli kiki som kom springandes till mig precis när jag skulle gå i morse när jag lämnat dem på Nursery. " Big hug and kiss first! " sötaste ungarna i världen tar jag hand om!
Är inte säker på om jag skäms eller bara tycker jag är allmänt korkad när jag vrider huvudet åt vänster när jag går ut från Bakers street station och ser Madame Tussauds ligga 30 m längre ner på gatan..
Sen blev det ett dyrt besök i den svenska affären... ops. Men snart får jag min lön för dessa dagarna hoppas jag, och sen har jag ju lagt undan en del nu tills mina besök kommer så det känns lungt.
blev så jäkla sugen på rostat bröd med kalles på ;)
sen passade jag på att ta ett snabbt samtal med Malin
H: hepåre, vad gör du?
M:är i sbg
H: jobbar du?
M: nej jag är här med mamma och Emma.
H: okej. jaa men du vad säger du om Granada på juldagen?
TYSTNAD
H: ha?
M: allvarligt?
H: jaa.
M: Kommer du hem!?!?!
H: haha ja över jul och nyår.
M: Men.. men.. åh jag börjar fan nästan böla! Kommer du hem!?!
H: hahaha... TYSTNAD.. jag med nästan!
M: men ja  klart jag är på! när kommer du?
H: som det ser ut nu 22 december till 3 Januari.
M: hmm åker du dan innan nyår?
H: haha nje 3 Januari, efter nyår.
M: ÄR du hemma NYÅR!?!?!
H: Aomen
Känner att jag uppfyllde  chock faktorn där :)
Stockwell road, som leder ner till Brixton. Måtte det ta slut innan det når hit!
Bjuder på fin klipp, lite skratt kan ju förgylla dagen :)
Dom är så levandes bra! Jag tror jag brallar på mej!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: