Cola är det enda sanna botemedlet mot migrän!

Ja det blev inte mer bloggande igår, men jag fick helt plötsligt en massa andra saker att göra!
först och främst när vi har badat kidsen och sitter ute och leker. jag hade en rolig boll lek med Zoë som tjöt av skratt. Då kommer min underbara värdmamma med ett sort paket till mig!
Jag har givetvis redan öppnat det. men för att öka spänningen för er får ni se innehållet på tisdag då dagen D infaller =)
Dock kan jag avslöja att i den lilla påsen som ligger  högst upp överst var det ett halsband. från G:s mamma! Skickat från Luxemburg, eller Grekland. Inte säker på vart hon befann sig just då ;)
Jag blev i alla fall väldigt glad!
Innan på dagen när jag pratat med MM i telfonen när jag var i köket och fixade maten. Samtidigt som the handyman's var där. Efteråt så tittar den ena på mig ett tag innan han säger
HM: intressant språk du talar.
H: Haha svenska?
HM: ja det lät intressant! vad var det för språk?
H: Svenska.
HM: Okej ja intressant var det i alla fall!
A berättadesedan att ungerska och finska ska vara lika, det sa iaf de som hade koll på det. Jag var tvungen att skratta. För de som tydligen ska ha "koll" har fan inte mycket koll om de tycker de språken är lika!
Påtal om min värdpappa. Hahaha påväg hem med kidsen på gatan innan vår. Går det ett gäng ungar mitt på vägen och flyttar inte sig förren precis innan vi liksom nästan kör på dem. ( de hade alla afrikanskt ursprung)
H: muttrar surt idioter.
A: Oh Looters, shot them!
Jag skrattade så jag grät! Hujeda mig! Och jag kunde verkligen inte sluta förrens vi kommit in i hallen då jag fick bita ihop verkligen. Looters är för er som inte vet, de som har rånat och förstört överallt nu.
När jag slutat rusade jag mot bussen för att träffa my Beautiful Sophie som är tillbaka!
När jag kliver utanför dörren, kör det förbi en civilare med 4 poliser i! Oj tänkte jag. på Stockwell street var det fler poliser. och på bussen till Clapham common var det poliser i varje gathörn. Skönt
Men Clapham Common var lungt. Poliser överallt och stora piké bussar som körde runt med filmkameror på taken. och lite spänt. Men lugnt =)
S ville inte riktigt varamed på bild, men vem vill inte bli kändis på min blogg liksom?!
Vi beagv oss till Sainsburry's köpte kakor och vatten för 10 kr ;) Billigt och bra!
Fint som snus! :)
Vid 9 sa vi adjö och jag drog mig hemåt. Där blev det skype ofc.
I dag så började jag vid 7. fan vad tungt det var att stiga upp. Sen sa vi adjö på trappan och jag gick in och la mig.
Sov sedan som en stock från 8,30 - 14,30 Semester var ordet!
Som många vet behöver jag 12 timmars sömn för att fungera ;)
Ikväll är det bio Med Sophie som gäller. Horrible Bosses ska bli trevligt.
Dock vaknade av att jag fick en jävla massa sms under förmiddagen!
inget av större vikt dock. Jo mina student foto har kommit, så nu kan man beställa dem =)
Bilden på mig och Fridis blev himla bra. Jag kan lugna ABC gruppen med att jag kommer beställa en del foto och därför tog mig friheten att kopiera bilden så länge! =)
Bara 3 dagar tills mormor kommer!!  GALET!
Med det kommer även mina fina klänningar, min Charmed box. två säsonger av NCIS läkerol. ÅH MUMMA!
Sen är dagarna uppbokade till mitt andra besök. Som jag ser fram mot lika mycket som Sanni såg fram emot att få gå på systemet!
GALET!
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: peter björklund

kan det vara en flaska john walker du längtar efter???

2011-08-12 09:33:35
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: