Arsenal

Dagen so far, har inte varit mycket att klaga på. Jo förutom den jävla värmen då.
Hade dock tur, A skulle inte jobba idag eftersom han har semester, men han ska  ändå jobba i morgon och någon dag till. Så jag slapp iaf köra hem (Y)
Men när jag gick hem från tunnelbanan nyss såg jag att dom fortfarande inte har stäng av Stockwell road, som de skulle ha gjort klockan 8 i morse. Så ja håller tummar och tår för att de stänger av längre ner så jag slipper svänga av vid Groveway!
För att då återgå till dagen. Jag bestämde mig för att ta tunnelbanan till Arsenal för att se om jag kunde köpa biljetter där till matchen den 20 Augusti ( Arsenal vs. Liverpool) När jag går av stationen är det förvisso skylltat till Emirates stadium men det kändes typ som om jag hade hamnat i Näsum, eller någon annan liten håla! det var förresten bara jag som gick av på den stationen. Första gången det händer!
Så nu följer lite bilder från när jag irrade runt på stadion.
Kände mig som en inkräktare när jag gick runt där och fotograferade. Då jag absolut inte är ett Arsenal fän. Dock tycker jag mig minnas att Fredrik Ljungberg spelade där, eller?
först trodde jag detta var plattor med alla spelarna som spelat i Arsenal's namn på. dock såg jag när jag kom ner att det var hälsningar mm  från vanliga dödliga!
Ja annars var där rätt öde. Mötte man någon så hade de på sig Emirates tröjor. Jag skojar inte, verkligen alla hade det! Jag mötte en äldre man som hade någon lärare på emirates eller något liknande på sig. Helt skumt!
Jag drömde förresten i natt att jag började träna fotboll igen. Fin dröm =)

När jag sedan insett att det inte gick att köpa biljetter där begav jag mig tillbaka mot tunnelbanan.
Tog Piccadilly line och hoppade av vid Leicester Square och gick runt där lite innan jag som alla andra hårt arbetande folk ( enda skillnaden är att de bär kostym, det gör inte jag) gick och köpta daily meal på Tesco.
Daily meal,är för er som inte vet något som finns i de flesta mat affärerna, du väljer en smörgås, eller sallad eller sushi om du nu vill det, en liten chipspåse eller choklad  en dricka för typ 2 pund. Billigt och bra, och man blr garanterat mätt :)
När jag sedan kom hem och satte på datorn upptäckte jag att alla mina filmer har laddats ner (Y)
Så ikväll ska det tittas på film, nu blir den svåra frågan, vilken ska jag titta på först?
Repmånad, american pie 3, Crocodile Dundee1 , 2 ?

Bra fråga!
15 dagar till min födelsedag
13 dagar tills jag får besök första gången
och 18 dagar tills gäst nr 2 kommer :D
Nu blir det överraskande nog Pankakor ;D
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Plätta på en måndag, jag trodde det var onsdagsmaten. Nästa vecka blir det plätta 2 ggr.

2011-08-01 22:59:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: