A moment of happiness!

Har precis kommit hem efter en strålande kväll på O'Neills IGEN!
Jag är där allt som oftast nu för tiden!
Dock har dom himla god mat där, och det är minsan inte dyrt!
Mormor med en öl i näven.
För att förstå hur billigt det är, kan jag säga att tre måltider, två pite( heter det så) öl, en cola och tre stycker smirnoff ice kostade lika mycket som fikan kostade på Harrods för oss tre!
Min mat, här har jag redan börjat pilla i den dock. Men sören så god den va ! =)
Under måltiden då händer det en del roliga saker.
Erené berättar för vår servitris att jag fyller år, och han blir helt exalterad!
De tre äldre män som sitter mitt över oss, som vi pratat med lite smått. Servitrisen berättar att den ena av dem ( jag förmodar att han går dit ofta...) fyller år i morgon, då vaknar gubbarna till och rätt som det är sjunger alla Happy birthday to you, för mig! HAHAHA Lagom pinsamt att en hel bar sjunger ja på du leva. Men himla sojigt!
Sen ringde det från Sverige, mamma och co som hade fest för mig där hemma skrålade jag må hon leva i telefonen. När jag sa att de andra drack öl frågade någon (...) om jag supit mm under bordet ännu. Då hade jag inte det...
Nu ska jag beundra mina fina presenter, kolla på bilderna från idag och njuta de sista timmarna av min och Madonnas dag. I morgon blir det sovmorgon och sedan ska jag följa turisterna till flygplatsen.
Vi får se hur det blir..
Så här slutade kvällen iaf ;)
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mamma

En liten rättelse.....vad sjöng vi när vi ringde....skrev du???

Lite små lullig eller...??? Vi sjön faktiskt på engelska...!!

2011-08-17 08:43:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: