9 Jävla pund!

Hmm.. Har precis åkt taxi hem från Jayne i Brixton. Ungefär lika långt som från Näsum till Gonarp. 9 jävla pund kostade det! Givetvis betalar jag heldre 9 pund än att behöva gå ensam från Brixton till stationen och sedan från Stockwell station hem i mörkret. Men 9 Pund det är fan rån!
Ja Helgen har varit den bästa på länge har haft så himla kul! Jag mötte då upp Fia vid London Bridge, vi införskaffade henne ett Oyster card och for sedan hem till mig. Där fräschade vi upp oss innan vi tog bussen till Clapham Common där vi skulle möta Alva ( svensk tjej som jag pratat med ett tag) och Sophie. Tyvärr sms Sophie att hon måste jobba så det blev en svensk night out.
Kvällen blev helt galen!
Till min och Fia's stora förtjusning var Alva en super trevlig tjej, och vi gillade henne  från första stund =)
NU följer då x antal bilder från fredagskvällen!
Fia och Alva posar ;)
De svenska gribborna på toaletten på O'Neills det blev ett eller två ( hundra) besök där
Fylle käk på donken på bussen hem. Och Fias dricka skvalpar nog fortfarande runt på golvet där. Hur hon lyckades med det kommer jag inte ihåg!
I morse vaknade man inte fullt så lycklig som man var när man gick och la sig. Alva kom ner från gästrummet och meddelade att hon skulle ta sig hemmåt. Vi bestämde att vi skulle försöka träffas på Oxford street senare på dagen.
Sen somnade vi om och sov väl till 11 då vi började klä på oss duscha, gå ner i köket och hälsa på the handy man's Vem fan väljer att jobba en lördag?!
vid 2 mötte vi Sophie vid Stockwell station innan vi tog bussen mot Piccadilly Circus.
Sen blev det shopping!
Innan vi efter två timmr på forever 21 mötte up Alva för lite Sushi! Då var vi ugefär nära döden av hunger klockn 6 på kvällen!
Såhär trötta var vi =)
Fina flickor!
Jag hade hoppats att hinna färdigt med detta inlägget innan 24,00 det kan jag göra, bara för att jag för min egen skulle kan säga att jag bloggat varenda dag i 46 dagar...
to be continued...

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: