It's to much!

Fick en lite knäpp på näsan idag, när jag loggade in på min mail och ser ett mail från CDON Din order är postad

Wtf jag försökte verkligen komma på vad det kunde ha varit jag beställt, men kom icke på det, det var ju från H&M jag beställde kläder!! Så jag trycker in på mailet och ser att det är HP 7! DVD.  Jag stirrar lite innan jag undrar om jag är halft efterbliven, hur kan jag ha glömt att jag beställt den??
Men det hade jag och i Lördags köpte ju mamma den, så vi har ju redan den.
Men nu ska jag för första gången få skicka tillbaka något :)
för övrigt är det varmt och jag svettas som en gris, som pricken över I:et så har ju huvudverk. En förblindande huvudverk. Jag blir knäpp!
Helgen. mjaaa. inget speciellt faktiskt. Jag märker att jag blir himla trött på folk väldigt snabbt. Liksom kom med något nytt! Jag är så trött på allt!
idag har jag med skräckbladad förtjusning haft min näst näst sista Florist lektion, om jag räknat rätt. Och det var bara en halv då jag åkte hem. Vi hade begravning och det är ju så himla kul! Jag tycker det ät mycket roligare än brudbinderi tex.!
NU måste jag tyvärr fortsätta med Kultur och skithistoria. fuck

För övrigt är det 30000 grader idag också....

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: malin

snart är det din tur :D och tack så heeemskt (:

2011-04-11 17:12:50
URL: http://wakoo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: