Here I go

Jag slutar aldrig förvånas över mig själv, och det ska man kanske vara glad för. Jag som faktiskt älskar rock, Volbeat, Aerosmith, Queen listan kan göras lång...
Men sen finns det musik, som gör en glad, låtar som man lär sig direkt och sen bara inte riktigt kan vara utan. Som tex:

Om å Om igen- Pelle Almgren

Min absoluta favorit i ALLA väder Every little thing- Carlene Carter



Dolly Parton- Here you come again


Here you come again
Just when I've begun to get myself together
You waltz right in the door
Just like you've done before
And wrap my heart 'round your little finger

Here you come again
Just when I'm about to make it work without you
You look into my eyes
And lie those pretty lies
And pretty soon I'm wonderin' how I came to doubt you

All you have to do is smile that smile
And there go all my defenses
Just leave it up to you and in a little while
You're messin' up my mind and fillin' up my senses

Here you come again
Lookin' better than a body has a right to
And shakin' me up so that all I really know
Is here you come again ...
And here I go

All you have to do is smile that smile
And there go all my defenses
Just leave it up to you and in a little while
You're messin' up my mind and fillin' up my senses

Here you come again
Lookin' better than a body has a right to
And shakin' me up so that all I really know
Is here you come again ...
And here I go 

Here I go


För jäkla bra låt. rätt in på topplistan :)
Alexia - Uh la la la I love you baby


Och för att avsluta den fantastiska låten Making believe med VOLBEAT!
Herre gud, den är så bra!!
bra musik, riktigt bra.
För övrigt, tja det kunde säker varit bättre men jag är rätt nöjd med tillvaron ändå.
Körde lastbil igår, riktigt roligt och yrket är nog spiket när jag kommer hem från England :)
Nu måste jag börja eller nej jag måste skriva och göra klart en hel uppsats som ska vara innen på måndag... Yippie
Ikväll blir det passning av pip och gnäll medans mamma och Peter ska titta på Skönheten och odjuret. Hyggligt!
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: