Dålda funktioner hos en spagettisked...

För just nu använde Peter den till att klia sig på ryggen..
På tal om ryggen, min rygg håller på att brinna upp, sitter med den mot solen.
15grader är det minsan, minst. För det var det som stod på termometern när vi körde hem från hålan i alla fall.
Solen lyser.. Oh
Jag lovade er bilder på buketter men jag orkar inte hämta min kamera sladd och jag ska snart bege mig med den överblivna colan till Linnéa och sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda.
Vi var i hålan med smörgåstårta till de som arbetade, de breddar vägen där uppe.
Gott med tårta :) Sen är det ju varmt som tusan!!
Herre gud, jag måste nog byta om nu...
Ha en super trevlig Lördagskväll, jag ska göra så gott jag kan :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: