CHECK!

Och för att lägga in ett litet V.Ä.N.N.E.R skämt pga. rubriken
Chandler: Varför kallas det en check och inte en jugoslav?
och nu vidare till inlägget:
Jag har två skoldagar kvar. MAX! Kan alltså ha mindre!!
I morgon är det ProjektArbets redovisning. Så då ska jag och frida ställa ut våra konstverk. Och damn dom e bra!
På lördag bär det av till Tyskland för inhandling av diverse nödvändigheter till Studenten och givetvis den 7Maj då det är Sista gången på Granada.
Herre gud, sista gången. Fy så deprimerande!!!

Jag får nu övningsköra helt lagligt med Lastbil. Så det ska invigas i morgon :)
Det blir även träning i morgon och handling och ja... Hur ska jag hinna med allt?!?
Jag måste till MM och smaka köttet också.
Har också invigt ett nytt mönster. Mellan 22,00 - 23,00 tittar jag på BigBrother och sen mellan 23,00- 24,00 är det NCIS och det tittar jag på. Under andra reklampausen somnar jag i soffan och mellan 10 och 5 i tolv vaknar jag och hinner se vem mördaren är.
Ikväll ska jag jävlar i se hela!!!
JAG SKA JAG SKA JAG SKA!!!
Bara för detta somnar jag säkert i första pausen -.-
NU ska jag umgås med de vakna i familjen
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: