22:22

Make a wish

tolv minuter senare så fortsätter jag .
Okej 14.
detta kommer bli ett intressant inlägg ;)
Påsklov comming up! Och vi gilla'rt!
Att säga att det är 6 dagar kvar till studenten känns UNDERBART! Dock är det ju skoldagar, och jag har inte räknat helgerna och sen e det ju nu en veckas lov och efter det tre veckors Apu. Fast med de lediga dagar jag behöver ( dvs. Nationella i engelska och sedan ska jag ju till Kreta med Malin)
Det är inte länge till....
Sen ska jag till London shalalalalalalalaaaaaa!
Ville bara göra alla medvetna om det.
idag har jag för övrigt varit på dop. Kusinen Edwin.
Rasmus ( storebror) läste och ja det blev ju en och annan tår, eller 20!
Eftersom detta inlägget har tagit ungefär en halvtimme nu, så kan jag passa på att meddela att jag kollar på V.Ä.N.N.E.R  och jag antar att jag kommer titta på det hela lovet.
NU ska jag sluta ta er tid och lova att bloggen kommer bli intressant om ungefär 67 dagar :)
För då drar jag till London :)
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: