Sugen sugen sugen!!!

Åhh fick nyss ett sms från mamma et Peter ofc. Dom befinenr sig i England just nu ( de förädiska ******)
Men jag blev glatt överaskad när jag såg att jag fått svar från STS Au Pair. Wiiiee

Jag har nu tagit mig igenom bloggar och berättelser och åååååh Kan jag inte få åka nuuuuuu?!?!

Jag ska göra detta. Jag kan göra detta. Jag vill göra detta JAG SKA GÖRA DETTA!

Hon föreslog iaf att jag skulle skicka in ansökan runt årsskiftet. allt som allt ska det kosta 2900kr och då får man försäkringarna och flygresa tur och retur en veckas betald semester på 6 månader alltså 2 veckor på ett år.

Åh jag skulle vilja skicka in ansökan nu bara för att få se familjerna som söker!

Wow jag är helt uppe i varv!

>För då att gå från dröm till verklighet kanske?

I går hade vi då Heidi. Jag fick sådan beröm och det var riktigt kul att jobba. Jag blev nöjd med mitt arbete och jag kände att jag förstod vad hon menade när vi gick igenom mina arbete Stor tumme upp på det!

På em var det Eng b som gällde. Och vi var trötta redan innan så ni som känner mig och Frida och Linnéa som pricken över I:et kan ju förstå att det blev mycket (!!!) skratt.
Först när Läreren ställer sig och liksom inte vet hur hon ska uttrycka sig och säger " Hörde ni när han sa att han var en vampyr!!!!" ( en kille hävdade förra gången att han var vampyr, skum kille...)
Vi skrattar så att tårarna rinner, och lite senare när vi pratar om body language så skrattar vi åt något annat hon säger och under tiden säger hon " så ni inte står som många killar gör och raffsar runt" Hon drar ut byxorna stoppar ner handen och rör runt med handen, precis då öppnar vi ögonen och jag svär på att vi skrek av skratt hela klassen. Vi har verkligen en helt underbar lärare!

Idag så var det bara lite plock på floristiken. Jag tycker det var ett tag sedan vi gjorde något ordentligt med Monica. Jo just det vi gjorde beställningar till den årliga modevisningen i Kristianstad. Så jag och Frida åkte med Monica ( i hennes dö coola cabbe bubbla) och plockade fin fina rankor, som sedan blev fina höst rankor.

Ja vi gick igenom nästa projekt vilket blir parallellt. Ska bli skoj.

Nej nu ska jag antagligen se stolthet och fördommar med Thedese som kom och bytte av MM nyss :)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: