Snabb inlägg

Ja dagen gick fort, först engelska som inte var några svårigheter, efter det hål till kl 11,10 då Estetisk verksamhet började och kvart i 12 ( 10 minuter innan lektionen slutade) gick vi för att hinna med att köpa mat som vi skulle äta på tåget ner till Lund.

Linnéa och frida går mot Subway och jag ska köpa parkeringslapp. först lägger jag i 15 kr, sen tar det stopp. jag svär men trycker retur och gör om det, denna gång får jag i 18-17 kr och då står det att jag har lagt i 20 kr som är max beloppet, jag har då tid i två timmar till kl 14,00 öhh Nej tänker jag som inte kommer hem förrens senast kl 5!

Men men man fick ju ta vad som erbjöds och trycker ut lappen och går sedan och köper mat.

färden ner till Lund var trevligt och vi skrattade som alltid. Intervjuen gick strålande även om buketten man skulle göra och visa kanske inte var top 10. Men wtf det ska nog gå! Färden hem skrattadevi ommöjligt Ännu mer.
När jag och Malin sedan traskar mot bilen får jag en mindre trevlig överraskning....
pARKERINGSBÖTER!

Så jag stormar hem och ringer till polisen och klagar.

Ja tyvärr har dom du ska prata med gått hem för dagen, jag ska kolla deras arbetstider.... ja dom är här mellan 9 och 14,00

Jösses, inte konstigt att man blir utbränd här i svergie!!!!

Nu blir det Zumba, och sedan sängen, eller om jag orkar ( nej det kommer jag inte) Sh upgiften..

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: Smuch

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA

2010-10-11 16:22:35
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: