men det kliar!!!!

Åh mina ben gör mig galen!  Jag tror dom är torra och det är därför dom har börjat spela ut mig. Oftast brukar detta hända efter att jag duschat. Men inte nu!!

Åhh Jag vet att jag igentligen borde ut och röra på mig, men jag han en aning om att jag måste slänga mig i duschen och skrubba mina ben! men jag ville ju inte duscha nu! då måste jag sätta upp håret nu åh.. ja ni ser vilka problem jag har!

Jag har pratat mer med Au Pair byron (STS) och om allt går som jag vill ska jag skicka in ansökan så fort mamma och Peter kommer hem! =) Men då måste jag betala avgiften också, det enda man betalar faktiskt. Wow
Men jag har bestämt mig! Detta ska hända!

I kväll ska det bli dansa av in i dimman på Frida et Pontus 18 års partiie!

Nej nu MÅSTE Jag göra något med mina ben!!!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: