Hur går det här ihop?

Hur kan man var ensam på kristianstads största skola?
Men så är fallet. Då alla antingen är i Kroatien eller är sjuka så fick jag själv befinna mig på eng i morse. Eller ja Helena var ju cokså där förstås.
Men nu har alla gått till fe som börjar 20 i tio och nästa lektion för mig börjar 11,10
Gud vad jag älskar att gå upp kl 5!
Usch, kanske ska kolla lite i böckerna nu när man står här i florist hörnan och deckar...?

Läste föresten lite upprörande saker på Fb nyss.

Jag är inte för ett regeringsskifte. Och igentligen, om man tänker på de borde ju inte de som arbetar på företag där dom trivs med sina chefer vara det heller! Vänstern vill inte att man ska ha egna företag, staten ska äga dom.
Sen såg jag en tjej som hade skrivit att hon tyckte de rödgröna var bättre för det hade inte alls blivit lättare att strata eget som Reinfeldt lovat
Men öppna ögonen för tusan!!

Det har varit dåligt med pengar i hela världen!!!! Folk har inte lust att lägga ut pengar på saker längre! Inte lika mycket i alla fall! Förstå det!

Alla får ha sin åsikt, absolut men man behöver ju inte skjuta sig själv i foten för det?!?!

Haha John jag skrattade lagom åt din kommentar

*TjingTjng*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: