den 25 smäller de!

Som magnus Uggla sjunger, tyvärr smällde det först idag då jag upptäckte att mina pengar kommit in, pengar jag egentligen inte har då jag är skyldig mamma masssssssssssor... men hon får allt vänta jag behöver Jacka och skor och massor med annat, det första är väl dock prio 1

Men man kan ju ändå titta så jag tittade lite på H&M sida... se och njut mina vänner:
 Dregel dregel dregel....

Vi har precis ätit, pizza. Men jag beställde skinka & ost sallad! (Jag är riiiktigt förvånad själv!!)

Ja tyvärr hittade jag rea sektionen och tittade så pass bra att jag råkade klicka på köp...
he he he. Klänningen är en chansning, tog mina mått enligt tabellen, då det endast fanns två strl. kvar och jag matchade med en! Så 129 kr var väl inte hela världen.
Dock kommer ju den lilla rutan upp med," för att få din bonus behöver du handla för minst 190 kr" Så två nagellack blev det också :)


Blev denna skjorta på Lindex innan idag. plus ett halsband dom hade sänkt den från 299 till 149 :) sådant kan man ju inte bortse från!!

NU kören!!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: