snart helg!!

Gud veckan har verkligen gått fort! inte mig emot då helgen bjuder på massa roligheter!

Dock börjar det redan idag! =)  Halv sju blir det kafferep hos Malin, Johan kommer hit och hämtar upp mig snart så då ska jag kränga tårta och kolla på medan de dricker kaffe, då jag fortfarande inte lärt mig dricka denna sörja! (ick)
I morgon blir det bio med Malin, Love eat pray.

Lyckan kärleken och meningen med livet
Längd: 2tim 20min
Åldersgräns: Barntillåten
Genre: Drama

Julia Roberts spelar huvudrollen denna gripande film baserad på Elizabeth Gilberts storsäljande bok ”Kärleken, lyckan och meningen med livet”. En kvinna som är lyckligt gift kämpar tillsammans med sin man för att bli gravid men hon kommer fram till att sitt liv måste gå en annan väg. Efter en smärtsam skilsmässa reser hon iväg på en ”jorden-runt-resa” för att upptäcka sig själv. Vi ser även Tuva Novotny i rollistan och Ryan Murphy står för regin
 Källa www.filmpalatset.se

på lördag blir det att ha hand om konfirmanderna och sedan så ska det blowlas på kvällen! =)

NU måste jag rusa! =)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: