Besviken...

Den där Sex and the city boken är inte ny!! Jag hade kollat på den länge innan jag fick den på min födelsedag den 16 Augusti!  Hyffsat ny, Ja men helt sprillans ny är ju att ta i.

Helgen har varit bra men mycket har hänt och jag har inte precis prioriterat datorn ;)
Sista veckan innan lovet och det känns fete bra! En hel vecka i danmark väntar, med fint sällskap och go mad och dryck. och en hel vecka utan facebook!  AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH Nej det blir nog inga större problem.
Problem är dock att jag inte riktigt hunnit växla pengar ännu, jag har inte kollat över bilen ännu så den inte dör får slut på olja eller något annat kul när vi är mitt på bron. Hanna alltid lika välplanerad...... -.-

Nej men det ska bli så jäkla kul. Nackdelen är ju som sagt också att vi åker på lördag morgon och på lördag kväll är det Granada... :( Skit också, sa jag och Malin. Vi får vänta tills den 27 November då smäller det igen och vi ska slå klackarna i taket

Och alldeles precis nu har jag klickat hem Sex and the city 2 fraktfritt från CDON.com gud jag älskar deras erbjudande!!!
 Tyvärr hittade jag inte datumet för när den släpps så jag vet inte när jag får hem den, men det är ju säkert när jag är i danmark...

Och jag kom påvägen hem på att jag glömt k(r)Ukväxtpappret i skolan så jag hoppas innerligt att vi har dom tills på Tisdag istället!
Någon gång ska man väl ha tur! ;D

NU får jag försöka sova, ska bre mig satan över sängen! Hanna <3 sin säng

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: