Markaryd har ju i alla fall sina karameller!

Ja då har man besökt även detta årets holje, Blir eventuellt en trip dit i morgon med Malin och Sanni. Vi får se om dom kan stå på benen ;)
Ja vi gick ett varv åt lite, stackars tjejen som hjälpte mig A och E fick hela ketshup saken över sig, tratten åkte av och ketshupen forsade! Sen frågade hon vad jag ville ha på korven, "Ketshup och senap" sa ja, upptäckte lite sent mitt misstag. "Du det går bra med bara senap..." Hon såg lite plågad ut och frågade om det var säkert, vilket jag försäkrade henne om att det var. Hoho

Det blev givetvis ett par varv bland karusellerna också! vilken tur att man har barnasinnet kvar!
Åkte någon spindelkarusell med Albin, jag skrek av skratta, Oh Herre gud! Sedan åkte jag den även med Erik, han såg rätt ointressant medans jag njöt lika mycket som första gången!

Ja ja på vägen hem så gick någon skiva med lite låtar från förra årets Eurovision i Oslo!
Kommer ni ihåg förra årets hits?

Eller ja mina hits iaf ;)

Absoluta favoriten! Även om det tog ett tag innan jag insåg det ;)

 


 
nr 2 Carry me in your dreams med Kejsi Tola Ja när man "inför Eurovision" såg denna musikvideon, sprydde jag hon stod stel som en pinne, och man fokuserade mer på hennes tafatta danssteg än hennes fantastiska röst. Men när hon sedan ställde sig på scenen blommade hon ut helt!

nr3  Turkiets bidrag Düm tek Tek Hon påminner lite om Shakira tycker jag allt.

Nr4 Rumänien The Balkan girls Jag mins att jag gillade framförandet, lite skogsaktikt..men hennes engelska är ju förfärlig, jag stör ihjäl mig på Somefing Herre Gud S O M E T H I N G heter det!



nr 5 Portugal. Jag blev så glad när jag såg detta och jag låg dubbel av skratt när jag sett trummisen, elelr bongotrummisen kanske det heter? Men iaf kolla in honom, detta var även Peters favorit om jag inte mins fel!


Ja det får vara min top 5. Always med han svenen tycker jag har blivit för uttjatad och Alexander Rybak är inte så söt!
Ja nä, nu ska jag minsan ha ett glas Cola, skämmas lite för att jag inte gjort något utav träningsdagen, ända träningen var å dra mitt kort fram och tillbaka! Hur jobbigt var det på en skala?

Jaja Hoppas ni har en trevlig lördagskväll :)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: