jag glömde http adressen till blogg.se

Ja det var nog den bästa bortförklaringen till att jag inte bloggat på ett tag... Och jag är rätt nöjd själv. HAHA
För att då berätta lite om mit liv sedan sist jag bloggade vilket var i Onsdags.
Zumba två dagar i rad var ingen höjdare, givetvis kul men jag var helt död. så jag och D tog en sväng som livadet upp oss efteråt ;)
Öppet hus var också trevligt träffade Paulina, som är dotter till min gamla dagmamma. Wow mer än 10 år sedan vi träffades! GALET!
Torsdag, just det i hade Vegetatvit binderi med Maria hela dag, och på schemat stod krans. vegetativt binderi är så mycket roligare än tex. ekologiskt.

I fredags så gjord vi sorgbinderi med Monica, även där stod krans på schemat. Och det gick riktigt bra! Way to go HANNA!
Jag måste erkänna att det har varit så mycket roligare denna veckan! (Y)
På eftermiddagen kom Frisörerna från Milner, så dom fick göra en dekoration och sedan en valborgsbukett. MIn kära nässssskusin gr ju där så henne fick jag ta hand om -> www.ironic.blogg.se När dom hade dragit kosen så fick vi gå loss på ALLA blommor och göra vad vi ville. jag gjorde en enkel solitär.  Sen blev det storstäd och vi fick sluta en hel timme tidigre. det gillar vi! 
 
sötaste Bambie följde med mig hem och sedan bar det av till MALIN för Valborgsfirande! OOOOOOHH OOOH I like it! Det grillades och vi hade riktigt trevligt, lite i 3 bestämde jag och Bambie oss för att gå hem. så runt tre var vi hemma och då brakade vi i säng!
Lördag bestod av motion och på kvällen kom Fam. stjärnstrand och Fam. Larsson så vi åt falsk fläskfile och potatis. Sedan blev det Körslaget där min favorit givetvis vann GO KALLE GO
Just nu spelas team Cans med you give love a bad name Kul att man visar att det kan vara kul med körsjungande!
Ja nu är det söndag och 39 dagar till jag och FRIDA åker till SPAIN!
det finns så mycket jag vill köpa. och just nu har jag väl 1700 p kortet och jag har bokat 3 körlektioner som är 1800... ni förstår mitt problem och i morgon måste jag ta upp 120 kr till Mjällby matchen som jag och Pontus ska se på. Hallelulja att jag hittade någon som skulle dit. Snålstjuss ni vet HAHA nej. Men dt ska bli trevligt!
 Det är sjukt ballt att lilla Mjällby är med i Allsvenskan! Jag menar jag kommer ihåg när dom gick upp i superettan. Man var ju där och såg matchen ofc! Nu är dom i allsvenskan SJUKT!
Men ja nu ska jag göra allt för att samla ihop pengar. kanske typ hoppa lite studsmatta :)
Ja och det är ju motion, Pengarna får bli ett senare problem!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: