hektisk vecka.. men Ö ök!

OK tränade ni nu mycket i lördags, då det var stora tränardagen? ( snälla snälla säg nej..) BRA det gjorde inte jag heller!

Igår var det dock ett nytt pass Zumba, och denna gången följde kära mor med!

Ja och innan dess började jag med projektet Städa rummet
Jag förstod redan innan att mycket mod skulle krävas... Jag tror inte jag har dammsugat där sedan jag flyttade upp. någon gång ibland med den lillabärbara saken, men den har varit sönder nu ett tag så..

Vi kan väl börja med en före bild, OCH jag varnar er redan nu, "Tittning" sker på egen risk.
 Jag måster ekänna att jag har vissa motivationsproblem när det gäller att börja städa.
Men jag tog ett helröj, jag förstod att med den nya sängen skulle inte lådorna som var under mina gamla säng få plats, så jag fick glatt gå ner i källaren och bära upp 3 st lådor där jag bara tryckt ner skit sista jag städade 200?

Så där rensades, sedan började tömningen av lådorna under sängen. Jag ändrade om och fick två st låga lådor, som blev en film och en sängkläd-låda.

Efter Zumban fortsatte slitet. Linnéa kom helt ovetandes om att jag tänkte utnyttja henne djävulskt. Smuch och jag BAR ner min säng. och hottade ut den in på något loft. Strongt gjort måste jag säga!

Så här följer en efter bild, jag sov strålande bra i min nya säng! =) bey bey 90 hey hey 1,20 =D
 Rummet känns lite större, men viktigast av allt. jag kan bre ut mig över en bra mycket större yta me like! (Y)

idag följde så 30 minuters-testet. För att vi ska kunna vara lediga nästa måndag då det egentligen skulle vara, men då har vi ju nationella i maB Yippie

redan innan fick vi se de tider vi gjort innan.
i ettan hade jag sprungit 3,5 sedan i tvåan 4 och mitt mål idag var minsan tre st stora ( 1,5km varv)
När jag kommer imål efter mitt andra kommer följande konversation
18 minuter har gått tar du ett stort eller två små? (litet = 500m)
Jag tar ett stort!

BRA!

Så jag springer satan och när jag äntligen kommer imål säger hon att jag hade hunnit springa ett litet med, när jag andads i 3 sek upptäcker jag att jag hade klarat det och då alltså sprungit 5 km! Dock tycker jag det är för sent och skiter i det, något som irriterar mig fortfarande... Men det blev 4,5 KM vilket är en förbättring på 1KM sedan i ettan! Jag e nöjd!

Jag kom hem med rätt bra motivation att plugga, den försvann som tur va(?) rätt snabbt och jag påbörjade klippa gräset, dock avbröt regnet mig. Men jag vet i katten om jag inte ska ut och färdigställa det nu.

Palla i morgon då man e hemma 6 liksom?

Annars ska jag övertala min bror om att få se Hata Göteborg

Jag ska tycka lite synd om mig själv också och blåsa på min stackars fot, varpå halva är en fet vattenblåsa -.-

Efter snart två år på Österäng gymnasiet hade vi då idag vår första brandövning ( bättre sent än aldrig?)

en av rektorerna ( Man, även han som lagt vår schema med en halvtimme på oss att byta om duscha äta och ta oss till nästa lektion) går förbi oss och vi stannar honom och frågar

- Om det nu hade varit så att vi redan fått gått, och det hade brunnit vid våra skåp och hela vår klass hade blivit inne bränd, vem hade varit ansvarig för det då vad hade hänt?
Anledningen till att vi frågar detta är att larmet ringde i 10 minuter, vår sv lärare ska räkna in alla 11 sedan gå med en lapp till andra så att tillslut någon i slutet kan se att vi inte är innebrända.

Han svarar med en axelryckning Utan någon som helst sarkasm eller humor i ansiktet
- Ja shit happens!

:O:O:O:O:O Sedan svarar han i sin telefon och går.
Varpå jag med min lotsas handpistol riktar den mot Bambie och säger du ska dö nu, Shit happens!

Kan ni se rubrikerna?

16 st döda på österängskolan, rektorns kommentar Shit happens!

Jag antar (hoppas!!!) Att han skojjade, men han kunde ju ha gett något tecken på det då!

Nä nu ska jag lämna el computer. Har slängt ner lite saker i min Spanien väska, feels good! 17 dagar kvar!!
Har även pratat om lite andra roliga saker som eventuelt händer i sommar =)

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: Mormor

Fantastiska Hanna!

Detta måste ju ha imponerat på John. Jag är i alla fall imponerad att du la ut före och efter korten.

Hoppas att du dammsög och torkade golvet medan allt hängde i luften. Så nu måste det väl vara ännu svårare att komma upp när du sover så härligt.

Kramar MM

2010-05-25 19:22:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: