freeedome oh freedome

åh ja. jag kan inte riktigt uttrycka hur skönt det är med lediga dager (LÖGN)
För har man inte något planerat dessa lediga dagarna kan dom vara rätt meningslösa. Det enda jag njuter av är sovmorgonen!
Så idag när jag vaknat (Läs: kvart över 1) Så gick jag min lilla forsarunda... kände mig smått motionärgisk ( nytt ord!)
Har fixat min tvätt, så nu är ett berg försvunnet, eller ja delvis. Jag tyckte det var smått onödigt att bära upp mina idrottkläder eftersom dom används ofta, så dom fick ligga kvar i lådan.... Gissar ni på att mamma inte är hemma och har godkänt detta gissar ni jävligt rätt.

Nu ska jag göra mig lite toasts, funderar på att skiva lite vatten (Gurka) och morötter och äta till.

Sen hade det  varit mys med en film, men jag är rätt dålig på att mysa med mig själv ( jag vet nog vad ni tänkte nu era pervon!!! och det är INTE på det viset)
Så det blir antagligen små depp framför datorn med sims.... Åh så lycklig jag e!

Så nu får denna smått onödiga dag fortsätta.... Det hade ju varit trevligt och se Avatar. 1000 personen som skakade på huvdetåt mig igår när jag sa att jag inte sett den.

jaja Hata göteborg hade inte varit fel heller......

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: