Ett slag för killar i skjortor!

Eller ja e man vänd åt andra hållet så är det väl ett slag för tjejer i skjortor... antar jag.
Men Hallelulja!
Jag antar att killar i skjortor för mig är som en tjej i jeans vit tröja och röda läppar för en kille.
Dock är det ju så att the manliga ones går i skjortor alltid! dom har det på jobbet, när dom gifter sig, när dom sover, när dom är finklädda.
Det är ju en förbannad tur att de flesta ser bra ut i skjorta...

Ja nä mmmm... säger jag bara!

Vi hade en rätt intressant diskussion vid matbordet ( eller fikabordet....?) nyss.
Invalido ( Virran) började snacka om att sverigedmokraterna var dumma i huvudet. Då tar till min stora chock mamma vid och försvarar dem. Berättade vad hon läst och att en del faktiskt var helt vettigt. Jag läste den och jag måste hålla med....
Man får väl se hur det går nu när man ska rösta.
 Snart blire å bta om till Zumba kläder. Så ska man in och skaka rumpan.
Min Spanien mate frida ska också prova på idag!
Och i morgon kommer ÄNTLIGEN min underbart efterlängtade sovmorgon =)
Jobbade bara halv dag idag. shame on me men dock blir det jobb på fredag ändå.

irritationsmoment för dagen: står och flätar håret ( på huvudet) har sedan på sig svetshjälmen hela dagen och får en väldigt attraktiv pottfrisyr. MOMSA
Känns ju kul.

satt och läste igenom lite gamla inlägg igår. ibland får jag ju till det och ibland glapper det lika mycket som mellan en 2tums skit i ett 3tums rör.

Btw så läste jag schemat för lördagen. maif-Mff börjar 16,00. 13fucking00 ska vi träffas i klubbstugan och sedan  blir det buffé och massa annat.... wow.
Men tack för inbjudan!

Ångra aldrig något som fått dig att le!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: