både kasper, jesper och jonathan!

Hanna Åkrell- TA dig samman och sök upp en läkare!
Huvudverken vill inte försvinna! två dagar nu konstant, sådant tryck över tiningarna.

Helst hade jag viljat krypa ner i en säng och läsa min bok. När jag satt på bussen hem och läste, var jag så nära att börja böla. Vilket är liiite konstigt.
Jag menar  Jag har läst boken innan och viste precis vad som skulle hända.
Men jag känner också för att se filmerna ( jag pratar om Harry Potter för e som missat det ;)
Men så läste jag när Cedric Diggory dör och såg scenen framför mig när han ber Harry ta med kroppen tillbaka, och jag fick en sådan lust att se Twilight. För han har samma uttryck där som han har i någon scen i New Moon....
Men jag tror inte mitt huvud pallar att  ligga och kolla på film och läsa pytte text.
Fast texten är ju smtt onödig ! HAHA
Nu har jag legat på golvet i en halvtimme och sovit.
Jg ska nog gråta lite nu så ont det gör...

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: