AJ

ja dagen gick fort. jag orkar inte skriva, satt och läsate lite äldre inlägg. jag fullkomligt ÄLSKAR mitt hatar skånetrafiken inlägg HAHA
Ibland e jag allt bra.

Har varit med Sven Peter på Strandvallen idag, Kollade in hur långt som kommit, igentligen för att lämna diesel till Alex ...
 Nu kan ni gråta.
Jag blev också helt exalterad ( jag skäms över mig själv ibland...) Då jag såg Mjällby spelarna träna på planen brevid. och även Ekenberg gå förbi oss med en tvättkorg.
STATUS!

Bröt en nagel till på gympan.. ( tog ingen bild åt er tyvärr ni får försöka överleva ;)

Nä nu ska jag göra mig lite Toast och sedan blir det forsarundan..

10 huvudverkstabletter blir det också, känner jag. fan

I morgon jobb! =)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: