Vårkänslor!

Oh ja solen skiner och det är riktigt varmt i solen! Super härligt!
Jag ska rensa lite bland mina kläder i tvättrummet förhoppningsvis hittar jag kamerasladden! Själva poängen igentligen!

Då kan jag ladda över foto i den som sedan ska framkallas i morgon, och efter det så ska jag ta mig ut och fota lite.

När de nu kom så mycket snö blev det genast massor med snack om hur lång tid det kommer ta för snön att försvinna, och bara det inte regnar bort!
Men fortsätter detta fina väder vilket det förhoppningsvis gör Så dröjer det nog inte länge förrens våren är här :D

och det gillar vi!
Nej nu ska jag skynda mig att kolla igenom tvätten hitta sladden sen ska jag göra mina bröder sällskap ute i det fina fina vädret!

Bjuder på en fin vårbild från 2009!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: