Vad blir Sj AB baklänges?

Som ni kanske märkt får många av mina rubriker facebook grupper till namn. Detta beror på att jag antagligen tycker dom är bra ;)
Jag hittade sladden till kameran, dock på mitt rum, så jag rensade bland tvätten helt i onödan! Men jag fick ju det gjort... Så jag antar att man inte ska gnälla!

Men jag och E begav oss iaf ut i kvälls solen och fotograferade lite

 Dock hade solen gått ner liiite för långt, men det blev fint ändå :)

 körsbärs träd
Jag och Erik :) Ser ni han e på väg uppåt ;)
Sista bilden blir på erik också, när han rullar ner för backen, lägg märke till hans ben och lappen på mössan :')
 HAHAHA klockeren
är det fler än jag som tycker att blogg.se kan skaffa så man kan ladda upp flera bilder samtidigt?!
Hade underlättat något! Jag orkar verkligen inte sitta och vänta på att ladda upp flera bilde! Jag har ett liv.....

Jag fick över lite bilder till min kamera så i morgon ska jag skynda mig till allfoto och framkalla dom, någon dag måste jag även gå inom Gallerix och köpa ramar, tänkte byta ut lite foto ovanför min säng.

Så jag letar nu febrilt efter fina foto som passar där!
Jag måste erkänna att jag är lite småtrött nu, så jag ska nog krypa ner och läsa Flickan som lekte med elden det tar lite tid att läsa de böckerna, man måste verkligen fokusera, och det gör man inte som bäst när man är trött!

Ohh på tal om böcker, bokrean pågår! Kanske måste inom där med någon dag :)

Nej nu kallar sängen i morgon blir det att fixa loggboken, åka till MM och MF och sedan årsmöte och kören.

Vi hoppas på lika fint väder som idag
Ge oss VÅR

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: