Shoppingsugen?!

Men ja! Åh har ni varit inne på H&M och Lindex nu på senaste, ÅÅÅÅÅÅH ge mig vår!
Det finns så mycket fint, till och med H&M som jag bojkottat nu de senaste åren, och bara köpt kanske någon  t-tröja där då och då, har fått in riktig mycket fint!

Som ni kanske räknat ut så ska jag alldeles snart bege mig till stan och om man säger såhär:

Jag hade kunnat shoppa för way more än mitt bankkort tillåter!
Jag ska möta upp Frida och Pontus(?) och fixa lite presenter ;) Ska passa på att gå och titta lite till mig själv. Hade behövt ett par (Två par) nya skor, converse så klart. Men skulle jag lägga pengar på två par nu kan jag säga adjö till mina pengar. dock har jag ju redan betalt resan, eller jag har tjänat ihop pengar till den, nu ska jag bara fixa pengar så jag kan leva där med. MEN det är ju ett helt påsklov kvar! Så det ska nog lösa sig.


Innan jag dör?!

Nej nu ska jag ta och äta lite frukost innan Snälla mamma ska köra mig till Bromölla där jag ska hoppa på tåget :)

Lite senare ska jag dit igen, denna gången med en säng och MASSOR med kläder! Ska ju bli k stads bor i 4 veckor! Vi får väl se hur bloggen påverkas av det ;)

Ha en trevlig Lördag I will

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: