några hamnar senare..!

Ja lördags kvällen blev ändå godkänd trots att den spenderades ensam, eller ja inte helt ensam. Captain Morgan var med och Tim fast på andra sidan datorskärmen... någonstans...
NU har jag precis kommit ut ur duschen och nu ska det packas... Ska nu officielt bli stadsbo. Är inte nervös ännu men det brukar jag å andra sidan inte bli...
Men vi får hoppas att det går bra ändå :)

Nu ska jag smörja in mig med min nya bodylotion Mango! MOMSA!!

 me <3 bodyshop

Nej åter till dagens uppgift.. Blir nog ingen motion idag tyvärr.
Dock har Pontus lovat mig att visa en runda som man kan gå i staden. Man får ju inte balla ur helt ;)

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: Frida

haha kanske min biljett till spanien? Du och L måste ju kanske ha någonstans att fara :D

2010-03-08 20:14:46
URL: http://flikkanfrida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: