lllllllööördag

Har precis stoppat i mig lite frukost med familja, revben och frallor ;-) MOMSA!
var och handlade med Mamma och A innan, var innom Lindex. Btw har jag nämt det DET SUGER ATT VARA PANK!
Ja nu vet ni. Jag provade lite olika saker där. Bl.a.

Tunika - 100% BomullSuper snygg tillsammans med mina blåa jeans leggings! men också med bara bikini under i SPAIN! :D
Klänning - 100% Bomullbruna ben och lugg *drool*
Jumpsuit - 100% BomullAS ball. Men jag kommer nog aldrig köpa dom...
Haremsbyxa  - 100% Bomull riktigt Balla!

den klänningen som jag faktiskt köpte för rea priset 199.-  har dom såklart ingen bild på -.-
tog bilder med min lilla kamera, men nu hittar jag inte sladden till datorn så.. jaja en annan gång :)
Den är iaf svart, tub klänning Läder
Så nu har jag med "den lilla svarta"

NU ska jag min skäl å da ut og gå! ikväll så ska jag och Virran passa A och E då Mor och P ska ut på galaj med MM, MF Oscar och Daoruang och Thedese .

Vi ska även stå för maten.. eller ja viktor iaf :D

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: