hemma på en snabbis...

När jag gick hem funderade jag ut någon tjeck rubrik, men så kom jag hem och upptäckte till min (förfäran?) nej SKOJA bara att Therse var hemma  :) kl var då tjugo i 2. Sen lunch idag. Mycket att göra.
Så nu har jag ätit fläskpannkaka med sällskap och glömt bort vad jag tänkte skriva.

Jag såg förresten Pirates of the Carrabien 3 igår ( ja det var första gången!!) Wow vad besviken jag blev. rolig var den ju och alla tre filmerna är ju underhållande. Men let's face it i verkligheten är det inte så att man får det lycklig slutet man drömmer om, därför gör vi film så vi kan se dom få deras lyckoprins. OBS nu avslöjar jag lite vad som händer, om det nu skulle råka vara någon som är lika sen som jag ich inte sett den ännu..
vad är det för fucking film och se om den inte slutar lyckligt?!

Jag och Therese diskuterade det lite nu

T: Men den slutade ju lyckligt på sätt och vis, det är väl bättre att dom får träffas vart 10 år än inte alls?

H: Men då är ju hon bunden till honom och kan inte gå vidare!
T: Jag kan tala om för dig att hon har spelat in många filmer sedan dess!
H: .....

Ja bra dag idag allt flyter på BRA



bjuder på en liten sång Miracles happen

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: