dear homework, you're NOT attractive and I'm not doing you

Vem kom på företagsekonomi, vem valde det? Till min enorma besvikelse upptäckte jag att jag tyvärr valde det själv, tillsammans med hela klassen dock men wtf. BULLSHIT!
Jag vet inte ens vad provet är på... kanske förslag att titta på det nu...?

Där emot hittade jag ett litet test på en blogg som jag tänkte göra!

Nämn något som gjorde dig glad igår:  prat på Msn :)
Vad gjorde du kl 08 imorse:  satt i skolan och ugglade

Vad gjorde du för 15 min sedan: Tog en bulle och bestämde mig för att gå forsarundan

Det sista du sa högt: Har ni ingen riktig fika? vart tog negerbollarna vägen?!

Det senaste någon sa till dig: Uppätna för länge sedan!

Vad har du druckit idag: Vatten

Vad var det senaste du åt: bulle

Vad var det senaste du köpte: nagellack

Vad är det för färg på din ytterdörr: Grön

Vad är det för väder hos dig nu: solen skiner medans snön smälter bort :D

Godaste glassmaken: Päron choklad :D

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: inte så man akn säga att man älskar varandra, men jo!

Sover du tungt: öh... fråga den som ska väcka mig

Drömmer du mardrömmar: inte alls ofta..

Trivs du med ditt jobb: skola?

Favoritklädsel: jeans och en tröja..

Favoritlåt just nu: You can't hurry love - Dixie Chicks

Vad ser du om du tittar till höger: skåp med porslin

Vad gör dig glad just nu: Livet e rätt bra. SOLEN!

Vad ska du göra härnäst: ut och gå!

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: glad :)

Favoritgodis: chips/lösgodis

Kläder just nu: 3/4 tröjja och jeans scarfs

Sommarplaner: jobba, semester och ha sjukt kul.

Hur många kuddar sover du med: 3 st

Spelar du något instrument: jag är stolt kunnig av att spela stilla natt på piano!

Morgon eller nattmänniska: zzZZzz dag människa?!

Vad är viktigast för dig: familjen, skola -.-

Är du kittlig: mjao vet jag inte om jag säger ;)

Snarkar du: haha nej ;)

Stjärntecken: Lejon

Äckligaste insekten: spindlar ormar, gråsuggor

Längtar du mest efter just nu: ut och gå i det fina fina vädret :)

Så det är precis vad jag ska göra, ni med kanske?!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: