Björn Borg, Converse, body shop....Osv. osv.

"Outch burn!" Det svider fortfarande och jag kan svära på att det är märken på den nya plånboken där kortet har dragits ut och in!

Ja mamma körde då mig så snällt till Bromölla, när jag väl är på tågstationen sen så upptäcker jag att det inte går något fucking tåg! Så jag små springer till närmsta bussstop för att se när 558 går till k stad. tio i 11 -.- Och då resonerade jag så att jag lika gärna kunde vänta på tåget kl 11. jag skulle komma fram en kvart tidigare ändå.

Jag träffade även Dessan i Bromölla, vi hade suttit bredvid varandra i ca 5 minuter innan jag upptäckte det. Smidigt!

Väl i stan så smet jag inom Lundbergs handskar & väskor och hittade som planerat lika dan plånbok som mamma fast i svart, Björ Borg på rea 149 istället för 299 Fynd ;)

Sen gick jag till rese för att invänta Frida som skulle komma in vid halv 12. kl blir 10 i och jag har då hunnit sms 1 gång och ringt utan svar! jag hade också haf tid på mig att byta plånbok, rätt intressant. Tänk så mycket man kan hitta! Men när då klockan slår 5 i bestämmer jag mig för att söka lyckan på annat hål så jag går ut mot stan då jag möter en anfåd frida. Hej

det visar sig att sprättelvinkeln glömt mobillen hemma och sprungit över halva stan får att leta efter mig. Hm.. vi skulle mötas på rese varför kollade du inte här?! HÄHÄ Men vi han med och göra de vi skulle på en halvtimme och sedan gick jag och strosade lite i stan on my own.  Vilket var BAD BAD! och SAD SAD för min nya plånbok :P

 
Jo en massa roliga saker... som kostade pengar tyvärr...
 Converse 699, klämmor från glitter 100 plånbok 149 body lotion 125. Muääääh!

Vad pank man blev helt plötsligt. Men skorna gillar vi (Y)

NU ska jag ut och gå med mamma i kväll blir det väl att glo på andra chansen :/

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: